8 Martie 2020

În ultimii ani, mi-am făcut un obicei din a pregăti mamelor copiilor de la grupă 4 lucruri. Acestea constă în: 
  • ceva dulce, 
  • ceva pregătit de copii,
  • un detaliu decor, 
  • o floare naturală.



Anul acesta, pentru ceva dulce am pregătit câte un cuptor (din hârtie groasă) în care am pus câte un delicios cupcake; 



pentru ceva pregătit de copii am dus copiilor bilețele pe care le-au scris mamelor câteva gânduri, le-am legat cu o panglică și le-am lipit pe un 8 Martie (designul pentru 8 Martie este postat în postarea cu cele 12 idei pentru 8 martie) apoi am introdus trandafirul (pentru ceva natural) prin 8-ul tăiat din hârtie groasă iar ca detaliu decor am pregătit câte o lumânare cu numele fiecărei mame (lumânările sunt de la Ikea).  


M-aș bucura să îmi trimiteți poze, prin mesaj pe facebook sau la postare, cu frumoasele lucruri pe care le-ați pregătit și voi de 8 martie 😊 Domnul să vă binecuvânteze!

Comentarii