7 IDEI ORIGINALE pentru ZIUA TATĂLUI

Începând cu anul 2010, ziua mamei și ziua tatălui au fost legiferate ca sărbători în România.
Ziua tatălui se sărbătorește în fiecare an în a doua duminică a lunii mai. Așadar, m-am gândit să vin în ajutorul celor care doriți să le arătați taților și cu această ocazie că sunt importanți și că îi prețuiți, punându-vă la dispoziție 7 idei pe care le puteți pregăti împreună cu copiii, activități potrivite pentru diferite categorii de vârstă.



IDEEA 1 

Cravată cu text care să fie completat de către copil cu părerile sale despre tatăl său 😊





Acestea sunt paginile pentru imprimat:

 


IDEEA 2

Cămașă cu nasturi





IDEEA 3


Casetă "dulce" 😊




Designul casetei l-am cumpărat de pe Etsy, în format pdf. Era disponibil în 5 culori la același preț. Se imprimă pe A4, se decupează și se formează o cutiuță cu forma de casetă. 

  


IDEEA 4


Portofel cu mesaj




 Acestea sunt paginile pentru imprimat:





IDEEA 5


Detaliu din bețișoare late



IDEEA 6


Felicitare inimioară




IDEEA 7


Ruletă metru




 Aceasta este pagina pentru imprimat:


Imprimă pagina cu designul pe o hârtie autoadezivă A4 și decupează mărimea potrivită ruletei de care dispui.
După cum poate ai observat în tutorialul de pe YouTube, eu am folosit abțibildurile pre-tăiate cu ajutorul unei mașini, dar foarte bine se pot folosi și în felul menționat mai sus. 😊 (eu am pregătit 22 de rulete pentru grupa de copii cu ocazia zilei tatălui de aceea mi-a fost mai ușor să le tai cu mașina decât cu foarfecele, dar pentru una-două rulete nu îți va lua prea mult timp 😊).

 
Acestea sunt cele 7 idei pentru ziua tatălui. 
Sper să vă placă și să vă fie folositoare 😊




Comentarii