Dependent de har

Sunt dependent de har in existenta,
Am viata deoarece El a decis.
Indiferent prin ce si cate-oi trece
Razbate-voi atat cat mi-este scris.

Sunt dependent de har in mantuire,
Am fost salvat prin bunatatea Sa.
Merg pas cu pas pe calea cea ingusta
Doar cata vreme ma va indruma.

Sunt dependent de har in marturie,
Dau gust si luminez doar cat mi-e dat.
Nu pot fi cetatuie in varf de munte
Daca de sursa m-am deconectat.

Sunt dependent de har in orice lucru,
Gandesc, vorbesc, sau fac ceva frumos
Numai atunci cand ascultand de Tatal
Ma lupt sa fiu asemeni lui Hristos.

Astazi cand foarte multi crestini alearga,
Trudesc, se lupta, dar multi in zadar,
Nu ma bazez pe propriile-mi forte,
Aleg sa fiu un dependent de har!

Nu stiu exact cand, dar sigur vine ziua
Cand trece-voi al cerului hotar,
Atunci eu voi striga cat pot de tare:
"Ajunge Acasa un dependent de har"!

Si-apoi incununat cu harfa-n mana
Plimbandu-ma prin cer cu pasul rar
Voi indemna pe sfinti, pe fiecare
Dati slava Domnului, sunteti aici prin har!

Asa sunt eu, asa-ti doresc si tie,
Prieten drag si rob al lui Hristos...
Fii dependent de har in orice lucru
Atunci slujirea-ti va fi cu folos!

Amin!


Comentarii

  1. Multumesc, cât adevăr, sunt impresionat, 0 poezie care trebuie să ne dea de gandit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu