Verset - cu portocală

Sănătos pentru suflet... dar și pentru trup. 

Versetul de memorat este din Filipeni 4:19
"Şi Dumnezeul meu să îngrijească de toate trebuinţele voastre, după bogăţia Sa, în slavă, în Isus Hristos."

Fiind sezonul portocalelor, am profitat de asta și am pregătit câte o portocală pentru fiecare copil. 
Am folosit portocale cu frunze (portocale proaspăt culese din câmp cu o zi înainte de a le da copiilor)

Pentru a pregăti aceste versete ai nevoie de:
  • pagina cu design,
  • hârtie de imprimat (120-180 gr),
  • foarfece / cutter,
  • sfoară,
  • folie celofan (opțional).


Imprimă pagina cu frunzele și decupează-le. Spațiul acela mic dintre cele două frunze (de la codițe) taie-l cu un cutter.
Pentru ca frunzele cu verset să aibă un aspect mai natural am răsucit puțin capetele frunzelor.

Dacă ai portocale cu frunze, doar leagă cu șnur de codițele portocalelor câte o frunză cu verset.



Dacă nu ai portocale cu frunze, înfășoară fiecare portocală în folie celofan apoi leagă la fiecare portocală câte o frunză cu verset.
Ar trebui să arate cam așa... sau mai bine! 😄




Comentarii