Verset Regal

Acest verset l-am pregătit pentru lecția cu Daniel în groapa cu lei.
Pentru a fi în temă cu lecția, am considerat că un verset regalar fi potrivit, astfel parcă ne-am intrat mai bine în rol... 😄 Iar ca și cum parcă nu a fost suficient, am dus două cutii poștale mici în care am pus plicurile. Copiii erau nerăbdători să ia câte un plic cu verset... 😃
 

Versetul de memorat a fost din 1 CRONICI 29:11b 
A Ta, Doamne, este domnia, căci Tu Te înalţi ca un stăpân mai presus de orice!

 
Am tăiat plicuri și am scris pe fiecare plic numele copiilor (destinatar) și ale învățătoarelor (expeditor). Am lipit plicul și am pus înăuntru versetul. Am topit ceară (de culoare vișinie), am pus pe plic o pană mică și o cantitate mică de ceară. Cu o ștampilă sigiliu personalizată cu textul Verset de memoratam făcut sigiliul care să lipească plicul. L-am lăsat câteva secunde să se răcească ceara apoi l-am pus deoparte și m-am ocupat de altul... și de altul până le-am terminat pe toate cele 22 de plicuri. 😊 A fost o plăcere să le pregătesc. 💗 
Îi mulțumesc Domnului pentru harul pe care mi l-a dat să lucrez pentru El. 
Domnul să te binecuvânteze și să te ajute să te lași prelucrat(ă) de El așa încât lucrarea pe care o faci să îi aducă cinste Lui. 🤗



 

Comentarii