Adam și Eva: Intrarea păcatului în lume - Activitate, Verset de memorat și Experiment


O activitate simplă, de unit punctele.



Descarcă imaginea:   

 Versetul de memorat include și o activitate simplă:
 

 1. Imprimă pe o hârtie A4 imaginea cu versetul.  

2. Deasupra versetului fiecare copil își desenează conturul mâinii apoi o colorează cu negru. 


Experiment: 
 


Aveți nevoie de:
  •  3 pahare transparente,
  •  iod,
  •  înălbitor,
  •  apă,
  •  bilețele.
Pe primul pahar lipește un bilețel cu textul "EU".  Adaugă apă pană la jumătatea paharului.
Pe al doilea pahar lipește un bilețel cu textul "PĂCAT". Adaugă 90% apă și 10% iod. Amestecă.
Pe al treilea pahar lipește un bilețel cu textul "ISUS". Adaugă 90% apă și 10% înălbitor. Amestecă.
Explică-le copiilor că jertfa lui Isus pe cruce ne-a eliberat de păcatele noastre.  
Toarnă un pic de amestec din paharul „Păcat” în paharul „Eu”. Păcatul ne îndepărtează de Dumnezeu și ne pătează (murdărește) sufletul. Acest lucru este simbolizat prin culoarea maronie pe care o are acum apa din paharul „Eu”.
Dar, pentru cei care cred în Isus ca Mântuitor al lor, există o speranță. 
Când Îi cerem iertare, păcatele noastre pot fi curățate, spălate.  
Toarnă din paharul „Isus” în paharul „Eu” până când lichidul este din nou curat. 
 

Comentarii

  1. Pace! Apreciez mult imaginile crestine si ideile frumoase pe care le postati. Nu am reusit sa gasesc o adresa de email, insa va scriu acest comentariu fiindca as dori sa iau contact in privinta realizarii unui logo (sigla) pentru o viitoare librarie crestina si eventual unor carti de vizita (daca am inteles bine, inca va mai ocupati cu personalizarea de imagini).
    Astept un raspuns! Multumesc frumos!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pace. Trimiteți, vă rog, mesaj pe pagina de facebook *Personalizare Imagini* și vom discuta acolo. :)

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns!Am vazut pagina de facebook despre care imi spuneti, insa fara a avea un cont... asadar, daca se poate, as dori sa discutam prin email sau eventual whatsapp. O zi frumoasa!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu