12 IDEI pentru 8 MARTIE


Chiar dacă pentru unii poate fi prea devreme să te gândești ce să pregătești pentru mame de 8 martie (împreună cu copiii sau singur/ă), eu prefer să mă organizez din timp așa încât să nu fac lucrurile în grabă, ci să îmi rezerv timpul necesar oricărei activități. 😊
Ei bine, cu gândul că mai sunt și alte persoane care gândesc ca mine, am decis să postez o listă cu 12 idei de detalii pe care le puteți pregăti mamelor. Unele dintre aceste idei le-am pregătit mamelor în anii trecuți. Cele pe care le voi pregăti anul acesta nu le voi posta decât după 8 martie (pentru ca să fie surpriză pentru toate mamele copiilor din grupa mea) 😃
Unele pagini cu design sunt contra cost, adică dacă veți dori să le imprimați vor trebui plătite - vă rog să îmi trimiteți mesaj pe pagina de facebook. 









Ideea nr. 1
 Ai nevoie de:
  • pagina cu design,
  • cutter,
  • hârtie groasă color,
  • șnur subțire,
  • floare naturală.
     Decupează un "8" și cuvântul "Martie". Lipește "Martie" pe "8" . Imprimă bilețelul cu inimioara și florile roșii. Pe bilețel pot să scrie copiii câteva gânduri pentru mame. Răsucește bilețelul cu un creion apoi leagă-l cu un șnur. Introdu floarea (naturală) prin bilețelul răsucit apoi adaugi 8-ul așa cum se vede în imagine.





Ideea nr. 2

 Ai nevoie de:
  • hârtie groasă color,
  • foarfece,
  • lipici,
  • diverse ornamente.

   Fiecare copil își desenează conturul mâinii pe hârtia colorată apoi decupează 2 mâini. Decupează o inimioară și prinde cele două mâini cu inimioara. Scrie și decorează.




Ideea nr. 3
 De 8 martie poți să oferi copiilor câte un suport pentru farfurii (din hârtie) astfel de ziua mamei vor avea o activitate plăcută în timp ce vor lua masa în familie. 
Imprimă designul pe hârtie de imprimat A3. 




Ideea nr. 4
Pentru a face aceste plicuri - inimioare ai nevoie de:
  •  pagina cu design, (contra cost)
  • foarfece,
  • ață albă.

Imprimă designul pe hârtie subțire sau cel mult 180 grame. Decupează inimioarele, îndoaie pe linii așa cum arată în imaginile din colaj.
În interiorul inimioarei copiii pot scrie câteva gânduri mamelor. 
Se pot pune și câteva inimioare în interiorul plicului (fără a fi lipite). Se leagă plicul cu șnur împreună cu inimioara pe care scrie "8 Martie". Sunt disponibile două modele. Pentru comandă, vă rog, să îmi trimiteți mesaj pe pagina de facebook. 








  

Ideea nr. 5
 
În sticluțe cu dopuri de plută am pus câte un bilețel pe care copiii au scris câteva gânduri pentru mame, le-am prins cu șnur auriu, am adăugat 3 perluțe, o floare și am decorat sticluța.






Ideea nr. 6
Semne de carte. (design contra cost) Pentru comandă, vă rog, să îmi trimiteți mesaj pe pagina de facebook. 










 Ideea nr. 7
 Cred că nicio mamă nu s-ar supăra să primească și ceva dulce de 8 martie 😊 cel puțin, eu sigur nu m-aș supăra! 😄 






Ultimele 3 idei au făcut parte din cadoul primit anul trecut de către mame.










Ideea nr. 8
Fluturași care includ bilețele cu verset.

Ai nevoie de:
  •  paginile cu design,
  • foarfece,
  • perluțe adezive,
  • ață.
 Imprimă paginile, decupează. 
Răsucește bilețelele cu ajutorul unui creion. Leagă-l cu un fir de ață. Lipește fluturii așa cum se poate vedea în imagini. Pe spate, lipește bilețelul răsucit în așa fel încât să se poată deschide bilețelul.




Ideea nr. 9
O idee foarte apreciată de mamele care au primit anii trecuți această "felicitare". 😊 Unele mame mi-au mărturisit că s-au emoționat dar s-au și amuzat când au citit ceea ce au scris copiii despre ele. 😃 
Pentru a face această "felicitare" ai nevoie de:
  • pagina cu design, (contra cost) 
  • hârtie groasă color, 
  • lipici,
  • flori de hârtie,
  • perluțe.
Imprimă designul. Pentru comandă, vă rog, să îmi trimiteți mesaj pe pagina de facebook. 
Lipește pagina cu designul pe hârtia color (A4). Îndoaie hârtia color astfel încât să fie una mai mică cu aprox. 2 cm. Din hârtia mai scurtă fă un evantai (ca în poză). Decorează după plac. 




Ideea nr. 10
   Ai nevoie de:
  •  pagina cu design,
  •  foarfece.
 Imprimă și decupează inimioara. În interior copiii pot scrie gânduri pentru mame sau pot lipi poză.
 

Ideea nr. 11
Acest design l-am creat pentru a fi imprimat și pus în ramă. Conține versete și versuri. Design contra cost.

 
Ideea nr. 12

Felicitare "îmbrățișare".
Ai nevoie de:
  • pagina cu design, (contra cost)
  • foarfece,
  • lipici. 
Pentru comandă, vă rog, să îmi trimiteți mesaj pe pagina de facebook. 


Imprimă și decupează paginile cu design. Lipește-le după cum se poate vedea în imagini. 






Acestea sunt toate. Sper să vă fie de folos. 😊
Mult spor tuturor!



Comentarii