Versetul "invizibil"

Pentru versetul acesta nu am un tutorial pentru că în urmă cu câteva luni, când am pregătit versetul, nu știam că îl voi posta aici...
Așa că doar voi explica pe scurt cum l-am făcut. 😊

În primul rând, am folosit hârtie groasă pentru tot ce se vede pe pagina cu versetul, am imprimat și apoi decupat.
Dimeniunile paginii cu verset: 15x21cm.
Pentru a face versetul să fie "invizibil" am folosit vopsea fosforescentă și un șablon cu versetul.

După ce am lipit tot ce se vede am prins șablonul cu washi tape așa încât să nu se miște deloc. Apoi cu o spatulă am întins vopseaua fosforescentă pe toată suprafața textului din șablon. Am dezlipit washi tape, am îndepărtat cu grijă șablonul și am lăsat vopseaua să se usuce.
Și... gata. 😊

Am pregătit câte un asftel de verset pentru fiecare copil, mai exact 22 de versete 😅 într-adevăr am muncit destul de mult dar copiii s-au bucurat enorm. Fiecare copil și-a adus de acasă o lanternă, au urmat instrucțiunile de pe pagina cu versetul, apoi am stins lumina și s-au bucurat cu toții de versetul "aprins". 😁


Comentarii